čtvrtek 23. srpna 2012

Na svatební vlně...

Nedávno mě poprosila kamarádka, že shání hezké svatební přání pro svou známou, zda bych jí nějaké nevyrobila. Samozřejmě jsem jí slíbila, že udělám nějaké na ukázku, aby si mohla vybrat. Nakonec jsem vytvořila celkem tři.

První z nich bylo rozkládací a dalo mi nejvíc práce :)

Celkový pohled.

Rozevřené...

...a záběr na detail kapsičky se záložkami.
 Další jsem odkoukala od Didi :



A na poslední jsem použila embosovací kapsu do big shotu a barevnou čtvrku. Abych přidala něco výrazného, doplnila jsem perfektní kytičkou (tedy spíš kytkou :) )



Za nedlouho po první kamarádce, přišla druhá kamarádka, že se jí žení bratranec. Řekla jsem, že mi zbyly dvě přáníčka od minule, ale když jsem přišla domů, nedalo mě to. Vzpomněla jsem si na razítko od Magnolie. I když si nemyslím, že by se jí tak líbilo, protože je až moc roztomilé, udělala jsem ho a uvidíme, zda se někomu bude hodit :) 






Žádné komentáře:

Okomentovat