pondělí 26. března 2012

S novými razítky...

Hezké odpoledne,

právě jsem dofotila dvě další přání. Na zbytek si musíte počkat o něco déle, páč ještě nemám některé dodělané a čekám na poslední detaily, které mě napadnou :)

Nedávno mi přišla tahle dvě razítka a jsem z nich naprosto unešená, jsou tak odlišná a originální a já mám ráda nové věci. Člověk zkouší zvláštní kombinace a úžasně si u toho vyhraje. Úplně mě okouzlila. S výsledkem jsem hrozně spokojená, což u mě nebývá tak časté :)






S nápisy těžce zápasím. Když potřebuji nějaký specifický text, na který nemám razítko a chci aby bylo jako v tomto případě součástí textu (tudíž se mi nehodí ho tisknout na kousek čtvrtky), je to vážně zapeklité. Psát hezky neumím a opravdu se nemůžu přinutit :). Tak snad to nevypadá nejhůř.

Žádné komentáře:

Okomentovat