neděle 4. prosince 2011

V pošmourném dni kapka radosti

Jelikož jsem dnešek zasvětila uklízením celého pokoje, na tvoření se vůbec nedostalo. Hotovo sice bylo už kolem druhé odpoledne, ale byla jsem donucena jít nakupovat. Moje špatná nálada tím zesílila, protože nakupování v supermarketech přímo nesnáším. Navíc venku se do mě opřel vítr, vzápětí začalo mrholit a po včerejším slunečném dni nebylo ani památky.
Ačkoliv jsem se mračila na celý svět, na chvíli jsem pookřála. Zaběhli jsme totiž ještě do OBI a tam jsem celou dobu strávila u vánočních dekorací. Uchvátil mě regál s přírodními ozdobami laděnými do stylu severských zemí. Nakonec jsem si vybrala jen pár drobnností. Takové ty malé splétané koule v jemných zlatavých tónech, brozové a zlaté kuličky na drátcích, co se dají leckam zapíchnout (ty nám navíc letos krásně půjdou ke stromečku), a pak dřevený stromeček se šiškou a visícími stužkami, který jsem navíc pro vás vyfotila.

Vánoční náladu jsem si odnesla i domů a zbytek večera jsem s hrnkem čaje strávila posloucháním koled :)

Žádné komentáře:

Okomentovat